Jun 5, 2014

BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE


Assalamualaikum semua.. Rasa rindu nak upate blog yang tidak seberapa ni. Hari ni saya nak bercerita tentang 'KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE'.. Banyak sangat kelebihannya.. Tak kira la untuk diri sendiri mahupun untuk berniaga..
 
Pendek kata saya fall in love dengan shaklee ni. Bukan setakat produknya yang memang terbukti bagus malah dari saya juga jatuh cinta dengan bisnes ni.
 
Bisnes Shaklee ini la antara satu - satunya yang saya jumpa mengaplikasikan sistem jutawan muslimah. Berniaga cara Rasulullah S.A.W.. Alhamdulillah, walaupun boleh dikatakan saya masih bertatih dalam bisnes ni tapi saya nampak potensinya. Betul kata quote di bawah ni. If you never try you'll never know..

 

Selain dari kelebihan di atas, banyaaakkk lagi kelebihan lain jadi AHLI SHAKLEE ni.. Antaranya :-

MODAL YANG KECIL
==================

Hanya perlukan RM65.00 sahaja dan ianya untuk seumur hidup. Tak perlu 'renew' keahlian.Tiada YURAN TAHUNAN atau jika mahukan keahlian PERCUMA hanya beli barang RM680=200UV. Lagi best bila boleh dapat komisen pada bulan berikutnya. Silap-silap boleh makan 'vitamin' free setiap bulan.


HARGA AHLI
============

Anda pasti dapat membeli produk shaklee dengan harga ahli. Kelebihan yang ramai orang nak.Sebab harga ahli dan harga jualan jauh beza. Katakan produk 'X' shaklee berharga RM150 tapi harga ahli cuma RM121. Banyak jimat di situ.

 (RM150 - RM121)/RM150 = 19.33%

Hampir 20% penjimatan disitu. Itu baru beli satu jenis produk.Kalau beli 2,3 atau 10 jenis  Haa... anda kirala berapa anda JIMAT. Berbaloi-baloikan..

 
TAK PERLU BUAT 'LOAN' PUN UNTUK MEMULAKAN PERNIAGAAN
========================================================

Selalu dengarkan bila nak buat bisnes mesti perlukan modal yang banyak.. Buat bisnes Shaklee tidak memerlukan modal yang banyak ye kawan - kawan.. Ye, Shaklee memang MLM, tapi bukan MLM yang perlukan modal beribu untuk start berniaga. DisinitTiada konsep head-hunting. Konsep yang kami guna 'siapa rajin, dialah yang berjaya'. Modal yang diperlukan hanya RM65. Dan selebihnya komitmen dan semangat  untuk berjaya. Jalan sudah diteroka oleh Master-Master yang dan berjaya. Hanya copy langkah 1,2,3 pasti Jutawan Muslimah dalam tangan.

 
TIDAK PERLU TAYANG MUKA ATAU TERHEGEH-HEGEH
===============================================

Yang ni part yang paling saya suka tentang bisnes shaklee ni. Siapa yang suka kalau orang paksa - paksa kita beli produk. Betul tak. Saya pun tak suka. 90% hasil jualan Group Rahsia kami adalah dari sumber online. Kami hanya gunakan medium blog, Facebook dan Instagram untuk memasarkan produk-produk Shaklee. Tak perlu petah bercakap. Tahukah anda, kebanyakan dari SID (Shaklee Independent Distributor) yang berjaya adalah pemalu dan tak petah bercakap. Bukan juga ada latar belakang berniaga atau belajar 'Business Administration'. Paling penting 'SEM' untuk berjaya.

 
TAK PERLU SIMPAN STOK
======================

Kita tak perlu simpan stok beribu - ribu di rumah.Barang semuanya ada di HQ/Branches Shaklee. Bila pelanggan nak, SID hanya akan order  atau call HQ/Branches Shaklee. Barang yang customer pesan akan dihantar direct dari HQ/Branches Shaklee. Jimat tenaga nak bungkus dan poskan barang. Dan tak perlu risau, risiko stok lapuk sebab tak laku. Mudahnya berbisnes dengan Shaklee, Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee.

 
MLM SHAKLEE BUKAN PYRAMID
============================

Di dalam Shaklee tiada konsep tertindas. Hanya orang atas sahaja yang kaya. Dan orang bawah tak mendapat untung. Sesiapa sahaja ada peluang jadi Jutawan dengan RM65. Tiada apa yang mustahil.

Jadikan angan untuk buat Umrah, pergi melihat negara asing, memandu kereta lebih selesa, rumah idaman, bantu ibu ayah, berikan segala yang terbaik untuk anak, dan simpanan jutaan RM sebagai pemangkin semangat. Do not live with your dreams. Turn its into reality.

Dengan kelebihan menjadi ahli Shaklee yang telah ditawarkan. Tiada lagi alasan untuk tidak berjaya dengan Shaklee.

 
APA KELEBIHAN DAFTAR AHLI DENGAN SAYA? 
==========================================

1. Sebab group saya ada RAHSIA dapat Bonus Ribu-ribu dengan Shaklee tanpa keluar rumah.

2. Saya akan masukkan anda ke dalam group RAHSIA dalam whatsapp dan facebook.
 
3. Saya akan ajar anda buat target untuk dapatkan bonus yang banyak.

4. Sebab group saya ada RAHSIA bagaimana boleh berjaya tanpa tayang Kereta Mewah dan Barang Branded untuk tunjuk kejayaan dalam bisnes.

5. Saya akan guide anda 24 jam.

6. Saya ada GROUP coaching paling best yang boleh PUSH anda bukan sahaja kenal kekayaan melalui banyak duit semata-mata tetapi kepuasan membantu orang lain merasa kekayaan kita sekali.

7. Saya akan sediakan  hadiah misteri  untuk anak - anak kesayangan saya.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
Siti Balqis Binti Mohd Nordin
♥ call/sms/wassap: 017-379.5564
♥ Emel : balqisnordin84@gmail.com atau pondokvitamin@gmail.com
♥ Fb: https://www.facebook.com/pages/Pondokvitamin sila klik LIKE utk info terkini


 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat