May 28, 2014

SET PENYUSUAN SHAKLEE BAHAYA???

  
Assalamualaikum dan Salam sejahtera...
Betul ke SET PENYUSUAN SHAKLEE ni berbahaya???? iye, betul... saya tak tipu.. Sebab saya dah mencuba dan merasai kesannya..
Saya guna SET PENYUSUAN SHAKLEE untuk kedua - dua anak saya iaitu Rayyan dan Rayna. Nak tau kenapa saya kata SET PENYUSUAN SHAKLEE ni berbahaya.
Memang berbahaya, Sebab kesan utama yang saya rasa setelah saya mengambil SET PENYUSUAN SHAKLEE ini ialah:
1) Badan saya rasa lebih bertenaga (lebih bertenaga dari sebelum mengambil set penyusuan shaklee.sampaikan suami saya tanya tak penat ke?hehe.. TAPI jangan kurang minum air ye.. sebab bila kurang minum air, badan akan jadi semakin letih)
2) Perasaan yang gembira. Mood pun lebih stabil. (takde dah moody - moody.. Hormon lebih stabil. Suami pun suka..)
3)  Badan tidak mudah rasa lesu dan letih Sentiasa rasa bersemangat
  • 4)Fikiran lebih positif
  • 5) Tidak mudah stress dan mudah menangani masalah dengan baik dan tenang
  • 6) Kita tidak akan mengalami kurang darah dan tekanan darah lebih stabil
  • 7) Membantu melancarkan sistem perkumuhan dengan lebih lancar terutama apabila consume cukup air dalam sehari.
  • 8) Badan mempunyai sistem imun yang tinggi dan mudah recover jika sakit.
  • =====================================================
Haaaa... tu antara kesan utama yang saya rasa bila makan SET PENYUSUAN SHAKLEE NI...
BAHAYAKAN SET PENYUSUAN SHAKLEE ni?? sebab pada mulanya saya hanya makan untuk tujuan penyusuan saja, tapi disebabkan kesan-kesan yang positif diatas tadi saya teruskan jua walaupun penyusuan anak saya sudah genap 2 tahun.
Selain tu, saya dapat rasa kesan sampingannya keatas susu.Antaranya:-
>>> Susu ibu menjadi lebih pekat (saya suka bab ni sebab lebih nampak yummy..)
>>> Susu berubah menjadi lebih kekuningan atau sedikit kehijauan


>>> Penghasilan susu mula menampakkan peningkatan terutama apabila kerap menyusukan bayi mahupun sesi perahan yang konsisten sehingga payudara kosong. (stok susu pun makin banyak)

>>> Payudara lebih cepat penuh terutama apabila si ibu tidak skip makan dan membuat perahan @ direct feeding sehingga payudara benar2 kosong SECARA KONSISTEN.

Bagi saya Supplement ada byk di pasaran, ada banyak pilihan, ada banyak jenis yang kita boleh pilih. Tapi saya tetap memilih SET PENYUSUAN SHAKLEE kerana ianya tiada pewarna, tiada perasa tambahan supaya badan menyerap vitamin dengan sepenuhnya dan lebih baik.
==========================================
 jom baca testimoni kesan pengambilan SET PENYUSUAN SHAKLEE..






Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
Siti Balqis Binti Mohd Nordin
♥ call/sms/wassap: 017-379.5564
♥ Emel : balqisnordin84@gmail.com atau pondokvitamin@gmail.com
♥ Fb: https://www.facebook.com/pages/Pondokvitaminsila klik LIKE utk info terkini

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat